REC Osakilpailu 1 | 7.-9.5.2021
To Huhti 15, 2021 2:27 pm
Rowan Eventing Challenge - Osakilpailu 1
7.5.2021
Koulukoe Rowan Parkin ulkoareenalla.
8.5.2021
Kestävyyskoe Rowan Parkin maastoesteradalla.
9.5.2021
Estekoe Rowan Parkin ulkoareenalla.
Paikalla on jokaisena päivänä ensiapu ja eläinlääkäri.
Valmennukset 30.4.-2.5.
Valmentajina: Emile Groos (koulu), Oliver Eberhart (este), Karl Riese (maastoeste).
Ratsukot voivat majoittua 5.5-10.5. (valmennukseen osallistujat voivat tulla päivä ennen valmennusta) Rowan Parkin tiloissa. Tallirakennuksessa on runsaasti tyhjiä karsinoita ja kartanosta saa oman huoneen.
Tuotosten lähettäminen:
- Lähetä tuotokset tähän topiciin viimeistään 6.5.
- Käytä nimimerkkinä ratsastajan nimeä.
- Tuotoksesta tulee tulla ilmi ratsukon nimet.
- Rankingiin lasketut tuotokset kuitataan ylläpidosta merkinnällä -k.
- Aloittelijaluokka (avoin kaikille) — ko Helppo C, re 60cm, me 50cm
- Helppo (avoin kaikille) — ko Helppo B, re 95cm, me 90cm
- CIC1 (avoin kaikille) — ko Helppo A, re 105cm, me 100cm
- CIC4 (avoin hevosille, ei suomenhevosille) — ko Vaativa A, re 125cm, me 120cm
Helppo (avoin kaikille) — ko Helppo B, re 95cm, me 90cm
1. Jacki Cartagena - Imprezzei Prime (42.3 + 16 + 11.1 = 69.4)
CIC1 (avoin kaikille) — ko Helppo A, re 105cm, me 100cm
1. Ira Rantalahti - Brandubh Scothchorcra (42.7 + 0 + 22.7 = 65.4)
CIC4 (avoin hevosille, ei suomenhevosille) — ko Vaativa A, re 125cm, me 120cm
1. Nikolai Karevaara - Loge (29.6 + 0 + 17.3 = 46.8 )
Vs: REC Osakilpailu 1 | 7.-9.5.2021
Ti Huhti 20, 2021 5:49 pm
Rowan Eventing Challenge, osakilpailu 1
4/19/2021
× Rowan Eventing Challenge, osakilpailu 1 7.-9.5.2021
× Luokka 3, CIC1: Ira Rantalahti - Brandubh Scothchorcra
× Kirjoittanut kilparatsun omistaja Naella
Kello oli jotain yhdeksän illalla, kun viimein pääsin istahtamaan tallin toimistohuoneen sohvalle rankan päivän jälkeen. Iltatalli alkoi olla tehtynä ja kun Ira vain malttaisi tulla pois, voisin lähteä kotiin. Pian naisen heleä ääni herättikin minut ajatuksistani.
"Hei Naella, ootko jo nähnyt tämän Rowan Eventing Challengen ekan osiksen kutsun?" nainen suorastaan huudahti. Nyökkäsin äänen suuntaan ja jatkoin puhelimen selaamista hajamielisesti mutisten puoliääneen "Mutta mä en pääse lähtemään sinne kun ollaan parin ekan osakilpailun aikaan just Oliverin kanssa Euro Sim Tourilla."
"Oiskohan musta kilpailemaan kenttää" Ira kysyi ehkä enemmän itseltään kuin minulta. Vastasin kuitenkin myöntävästi ja pikkuhiljaa palaset alkoivat loksahdella kohdalleen. Olin juuri päivää tai kahta aiemmin harmitellut asiaa, kun kilpailut menivät päällekäin enkä päässyt osallistumaan kenttäkilpailusarjaan, mutta tässähän meillä oli ratkaisu. Kohensin istuma-asentoani sohvalla ja ilme kirkkaana aloin jo vähän innostua keksimästäni.
"No mutta sinähän lähdet sinne edustamaan meitä! Tottakai lähdet! Mikäs hevonen me sulle laitettaisiin? Ne kisathan oli Saksassa, mulla on siellä muutamia tuttuja joiden luokse voit varmasti majoittua. Kiirahan voi lähteä sun mukaan ja..." "Siis oikeasti? Saisinko mä lähteä?" Ira keskeytti minut ja katsoi hämmentyneenä intoani. "Joojoojoo! Sehän olisi mahtava kokemus sulle ja sille hevoselle joka sun kanssa sinne laitetaan. Pitäisikö alkaa suunnitella valmennusohjelmaa?" Olin jo noussut seisomaan ja lähdössä tallin puolelle valitsemaan Iralle kilpahevosta. Ira seurasi perässä vähän sen oloisena, ettei nyt ollutkaan enää ihan varma ajatuksesta mutta salaa kuitenkin innostuen.
Iran kilparatsuksi valikoitui Horsma. Vaikka kimo oli Iralle vielä hieman vieras hevonen, uskoin heidän tulevan juttuun hienosti. Heti seuraavana aamuna soitin Saksaan ystäväni valmennustallille ja varasin Iralle sekä Horsmalle sieltä majoituksen sekä valmennuksen koko kesäksi. Iran saapuessa tallille lähetimme yhdessä ilmoittautumisen Rowan Eventing Challengen CIC1-luokkaan ja aloimme varaamaan kuljetuksia. Iran mukaan lähtisi tämän äiti ja pikkusisko, hevosenhoitajaksi Kiira ja valmentajaksi juuri remmiimme liittynyt entinen kansallisen tason kenttäratsastaja Jere Piippo. Treenit alkoivat iltapäivällä maneesissa ja niitä seuratessa oloni ratsukon yhteisestä tavoitteesta vain vahvistui. (305 sanaa)
- 10531Vierailija
To Toukokuu 06, 2021 11:45 pm
Jacki Cartagena - Imprezzei Prime (Luokka 2. Helppo)
Rowan Eventing Challenge ei olisi voinut osua parempaan saumaan, sillä olin voivotellut Anamarialle koko alkuvuoden ajan isojen kenttäkilpailuiden puutetta. On järjestetty kilpailuviikonloppu Freeze Frame ja myös European Sim-game Equestrian Tour starttasi kahdeksan viikkoa sitten, mutta kummassakin kilpailtiin ainoastaan este- ja kouluratsastuksessa. Ainoastaan Kalla CUP:in ensimmäinen osakilpailu olisi tarjonnut oman lajin luokkia, mutta makasin silloin kotona korkean kuumeen kourissa. Hammasta purren jouduin perumaan osallistumiseni kenttäratsastusviikonlopulle, sillä satulaan minulla ei ollut mitään asiaa - pysyin hädin tuskin edes jaloillani.
“Et arvaa minne me lähtään toukokuussa - Saksaan!” hihkaisin Anamarialle ja vastasin omaan kysymykseeni, ennen kuin serkkuni ehti sanoa sanaakaan. “Miks ja siis sinä ja minäkö?” Anan naama oli yhtä kysymysmerkkiä, joten ei auttanut kuin selventää tilannetta: “No ei, kun minä ja Zizi! Tai saat säkin lähtää groomiksi, mikäli sulla oo parempaa tekemistä. Bongasin neljän osakilpailun kenttäkilpailusarjan, johon ilmotin meidät.” Olimme vasta siirtyneet Zizin kanssa kenttäratsastuksen helpolle tasolle, joten menestyksen saavutus ei varmasti olisi mikään läpihuutojuttu, vaan sen eteen joudutaan tekemään kovasti töitä.
“Eli luvassa on neljä erillistä reissua?” Anamaria tokaisi kysyvästi keskeyttäen haaveiluni. Saksan ja Suomen väliä on onneksi kohtuu helppo matkustaa, mutta voi olla, ettemme matkusta jokaisen osakilpailun jälkeen takaisin kotiin, vaan voisimme olla ainakin jonkin osakilpailuiden välisen ajan Euroopassa. Työnantajallani Prime Sporthorsesilla on Ranskassa pienempi toimipiste, jossa voisimme majoittua ja harjoitella yhden välin ajan. “Njoo, kolme viikkoa aikaa hioa mut ja Zizit iskuun ja valmistautua ensimmäiseen osakilpailuun - toukokuun alussa nimittäin startataan!”
(229 sanaa)
Rowan Eventing Challenge ei olisi voinut osua parempaan saumaan, sillä olin voivotellut Anamarialle koko alkuvuoden ajan isojen kenttäkilpailuiden puutetta. On järjestetty kilpailuviikonloppu Freeze Frame ja myös European Sim-game Equestrian Tour starttasi kahdeksan viikkoa sitten, mutta kummassakin kilpailtiin ainoastaan este- ja kouluratsastuksessa. Ainoastaan Kalla CUP:in ensimmäinen osakilpailu olisi tarjonnut oman lajin luokkia, mutta makasin silloin kotona korkean kuumeen kourissa. Hammasta purren jouduin perumaan osallistumiseni kenttäratsastusviikonlopulle, sillä satulaan minulla ei ollut mitään asiaa - pysyin hädin tuskin edes jaloillani.
“Et arvaa minne me lähtään toukokuussa - Saksaan!” hihkaisin Anamarialle ja vastasin omaan kysymykseeni, ennen kuin serkkuni ehti sanoa sanaakaan. “Miks ja siis sinä ja minäkö?” Anan naama oli yhtä kysymysmerkkiä, joten ei auttanut kuin selventää tilannetta: “No ei, kun minä ja Zizi! Tai saat säkin lähtää groomiksi, mikäli sulla oo parempaa tekemistä. Bongasin neljän osakilpailun kenttäkilpailusarjan, johon ilmotin meidät.” Olimme vasta siirtyneet Zizin kanssa kenttäratsastuksen helpolle tasolle, joten menestyksen saavutus ei varmasti olisi mikään läpihuutojuttu, vaan sen eteen joudutaan tekemään kovasti töitä.
“Eli luvassa on neljä erillistä reissua?” Anamaria tokaisi kysyvästi keskeyttäen haaveiluni. Saksan ja Suomen väliä on onneksi kohtuu helppo matkustaa, mutta voi olla, ettemme matkusta jokaisen osakilpailun jälkeen takaisin kotiin, vaan voisimme olla ainakin jonkin osakilpailuiden välisen ajan Euroopassa. Työnantajallani Prime Sporthorsesilla on Ranskassa pienempi toimipiste, jossa voisimme majoittua ja harjoitella yhden välin ajan. “Njoo, kolme viikkoa aikaa hioa mut ja Zizit iskuun ja valmistautua ensimmäiseen osakilpailuun - toukokuun alussa nimittäin startataan!”
(229 sanaa)
Su Elo 08, 2021 6:25 pm
Ylläpidostä päivää
Pahoittelut, ettei kilpailuita pystytä järjestämään koko sarjana loppuun saakka ylläpidon sairastumisen takia. Tarinallesesti muut osakilpailut on peruttu tallille ilmestyneen ja sangen pitkään kestäneen virusepidemian takia, jolloin hevosliikenne tallilla on ollut kokonaan kiellettyä.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa